Infolinia 800 109 509

Hosting enova365

enova365 system ERP w chmurze internetowej

enova365 system ERP w chmurze internetowej

Decydując się na enova365 czyli system do zarządzania firmą, system klasy ERP mamy do wyboru: uruchomić enova na własnych serwerach lub w chmurze internetowej. Chmura internetowa, czyli serwery zlokalizowane u dostawcy usługi, pozwala bez początkowej inwestycji uruchomić system ERP z dostępem zdalnym dla wszystkich użytkowników. Nie trzeba własnych serwerów, a możemy pracować z dowolnego miejsca, na jednym centralnym systemie.

czytaj więcej

enova365 w KOMAKO.asp

W ramach usług KOMAKO.asp - hostingu aplikacji dla biznesu dostępny jest system do zarządzania i księgowości enova365.

czytaj więcej

Obsługa JPK w systemie enova365 w chmurze KOMAKO.asp

Pracując z systemem enova365 w chmurze KOMAKO.asp możesz skorzystać z funkcji generowania JPK i wysyłki elektronicznej przygotowanej w enova365. Zależnie od modułu enova z jakiego korzystasz, np. enova365 Handel masz do dyspozycji odpowiedni dla tej aplikacji zestaw danych i rodzaj pliku JPK (JPK-MAG, JPK-VAT, JPK-WB, JPK-EWP, JPK-FA, JPK-KR, JPK-PKPIR).

czytaj więcej

enova365 w chmurze KOMAKO - porównanie taryf i możliwości

 
enova365 w wersjach standard i multi jest dostępna w dedykowanej chmurze KOMAKO.asp poniżej publikujemy tabelę prezentującą taryfy KOMAKO.asp ze wskazaniem jaki interfejs enova jest dostępny w jakiej taryfie.
 

czytaj więcej

enova365 - porównanie chmury KOMAKO.asp VS chmura publiczna Windows Azure

 
Taryfy i cenniki usług chmurowych są trudne do analizy, dlatego przygotowaliśmy zestawienie różnic jakie tkwią w ofercie chmury dla enova365
 

czytaj więcej

Wysoki koszt licencji serwerów Microsoft Windows oraz Microsoft SQL


Firmy rozpoczynając działalność uruchamiają lokalnie program do fakturowania, do księgowości, itp. Na początek wystarczy bezpłatny SQL Express Edition dostarczany wraz programem.

czytaj więcej

Jak taniej zapewnić dostęp zdalny do enova365 dla całej firmy


Firmy aby się rozwijać, aby być bliżej Klientów tworzą biura terenowe i oddziały, albo zatrudniają pracowników mobilnych. Szefowie podróżując i często będąc w delegacjach chcieliby mieć dostęp do danych finansowych o rozrachunkach, wielkości sprzedaży, czy wynikach uzyskanej marży albo wykorzystania budżetu w projektach. Nawet podgląd stanu zamówień w różnych lokalizacjach lub centralny system zakupów wymagają dostępu zdalnego. A na jednym serwerze lub komputerze lokalnym to się nie uda. To również większe koszty licencji...

czytaj więcej