Infolinia 800 109 509

enova365 system ERP w chmurze internetowej

Decydując się na enova365 czyli system do zarządzania firmą, system klasy ERP mamy do wyboru: uruchomić enova na własnych serwerach lub w chmurze internetowej. Chmura internetowa, czyli serwery zlokalizowane u dostawcy usługi, pozwala bez początkowej inwestycji uruchomić system ERP z dostępem zdalnym dla wszystkich użytkowników. Nie trzeba własnych serwerów, a możemy pracować z dowolnego miejsca, na jednym centralnym systemie.

W KOMAKO możecie zamówić konfigurację z wdrożeniem na własnych serwerach, coraz częściej nazywa się to chmurą prywatną, oraz w chmurze dedykowanej KOMAKO.asp, czyli platformie serwerowej utrzymywanej przez KOMAKO do pracy z enova365.
 
enova365 w chmurze internetowej KOMAKO.asp to sprawdzony sposób korzystania z systemu do zarządzania bez utrzymania własnej infrastruktury serwerowej. Bez stałych kosztów utrzymania i serwisu lokalnego informatyka. Oznacza to propozycję - bez kupowania i inwestycji początkowej w hardware i systemy operacyjne oraz SQL serwer.

Elastyczny hosting aplikacji ERP – 3 interfejsy jednego systemu enova365

enova365 w chmurze KOMAKO.asp to możliwość pracy z systemem za pomocą jednego z trzech dostępnych interfejsów. To z kolei daje szanse na pracę z systemem enova365 na urządzeniach z innym systemem operacyjnym niż Windows. enova365 w wersji multi zapewni:
  • Interfejs tradycyjny – windows forms, praca w pulpicie zdalnym
  • Interfejs przeglądarkowy – dowolna przeglądarka zgodna z HTML5, praca na dowolnym komputerze oraz tablecie, czy nawet smartfonie
  • Interfejs dotykowy, tzw. interfejs modern UI w Windows 8.1
Jeden system enova365 w chmurze KOMAKO.asp a 3 możliwości pracy do wyboru w jednym czasie. Użytkownik w zależności od rodzaju pracy czy sytuacji (np. w podróży służbowej) może używać różnych urządzeń do pracy w systemie ERP swojej firmy.
 

INTERESUJE CIĘ ENOVA365 W USŁUDZE ASP? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: